Med Homerunner kan du benytte fragtaftaler og booke forsendelser direkte i shoppens administration. Du får bl.a. værktøjer til oprettelse af labels, fuldt overblik over alle henvendelser, samt et enkelt retursystem. Få adgang til en lang række lokale transportører i 23 lange, og kom nemt ud over Danmarks grænser.
Bemærk: Hvis du benytter eller tidligere har benyttet CoolRunner til at håndtere dine pakkeforsendelser som erhvervskunde, skal du fremover bruge Homerunner.
Det er nemmere at booke den rette forsendelse, da shoppen automatisk foreslår transportør og vægt mv. ud fra den ordre du er i gang med at behandle.
Efter booking får du alle labels tilbage i én enkelt PDF (multi-print), så du har dine labels samlet og klar til print.
Opnå de bedste priser på dine forsendelser.
Nem håndtering af track & trace.
Du får en side ved Homerunner til håndtering af returvarer.
Sådan gør du
Opret en konto ved Homerunner. Du kan også gøre dette direkte fra booking dialogen i oversigten (se sektionen Book forsendelse) eller via Apps i shoppens App Store:
Når din aftale er oprettet skal du bruge en nøgle (API token) til at forbinde shoppen med Homerunner. Du finder dit API token i din Homerunner konto under Integration. Nøglen indsættes via booking dialogen for, at fuldføre opsætningen.
Book forsendelse
Forsendelser bookes i ordreoversigten ved, at sætte markering ved den ønskede ordre og klikke på det grønne plusikon for, at klargøre ordren til ordreeksport. Herefter klikkes på knappen Book forsendelse øverst på siden:
Booking dialogen åbnes herefter, og giver mulighed for, at vælge speditør, pakkestørrelse og booke din forsendelse. Det er også muligt at se andre praktiske informationer omkring din Homerunner konto i dialogen.
Bemærk: Vores support omfatter ikke opsætning og fejlfinding tredigepart udstyr som printere mv. I så fald skal du benytte producentens vejledninger. Hvis du har spørgsmål til funktionaliteten i Homerunner som service kan vi henvise til Homerunners hjælpeartikler og deres kundeservice.