Unique Selling Points

I denne artikel:


    Introduktion

    Få vigtige budskaber ud til dine kunder
    Med denne app får du Unique Selling Points (USP) på din webshop. Gennem USP’erne kan du informere dine kunder om fri fragt, åbningstider, telefonnummer til kundeservice, leveringstider og andre vigtige informationer, som skal fange kundernes opmærksomhed og dermed sælge dine varer.

     

    Funktioner

    • Vis op til 3 USP'er på din desktop og tablet version af din webshop
    • Ikoner, farver og indstillinger redigeres generelt - ikke pr. sproglag

     

    Eksempel på Unique Seeling Points

     

    Indstillinger

    Når du har købt app'en, har du følgende indstillinger i shoppens design manager.

    Tekster

    USP Tekster

    • USP_IKON_X: Her angives teksten til USP'erne. Der kan angives tekster hvor hvert af shoppens sproglag

     

    Opsætning

    USP Opsætning

    • USP Position: USP'erne vises på en bjælke i toppen af siden. Her vælger man om USP'erne skal være venstre-justeret, centreret eller højre-justeret
    • Farve: Her angives ikon- og tekstfarve for USP'erne, samt baggrundsfarve for USP-bjælken
    • Ikoner: Her vælges USP'ernes ikoner. Der kan vælges mellem:
      • Lastbil ikon
      • Flueben
      • Stjerne
      • Tandhjul
      • Ur
      • Cirkel
      • Flueben kasse
      • Hånd
      • Pil
    • Ikon indstillinger: Her angives om USP'er skal vises, og hvor mange der skal vises ( 1 - 3 )

     

    Bestilling

    Appen bestilles igennem dit kundecenter. Kontakt evt. vores salgskonsulenter for hjælp til bestilling.