Påkrævet skift af transportør (Postnord)

I denne artikel:


     

    Introduktion

    PostNord har med de seneste ændringer af deres leveringsmetoder (afvikling af brevforsendelse) i foråret 2025 opdateret måden hvormed de kommunikerer med services som nShift. Derfor har nShift foretaget ændringer i deres integration, som kræver skift til en ny PostNord transportør i dit nShift kontrolpanel. Dette skal gøres manuelt. Den gamle konfiguration udfases d. 1. april 2025.

    Hvis du har udfordringer med din opsætning i nShift kontrolpanelet skal du kontakte nShift support, som kan hjælpe dig videre.

    TIP: Du skal kun ændre indstillinger i dit nShift kontrolpanel, og ikke i webshoppen da vi har sørget for, at shoppen er opdateret og klar til skiftet.

     

    Sådan gør du

    Følgende trin viser, hvordan du ændrer til den nye transportør i nShift kontrolpanelet.

     

    Er indholdet opdateret? Denne artikel indeholder en henvisning til et eksternt system. Selv om vi bestræber os på at holde informationer om tredjepartssystemer opdaterede kan det ske, at tredjeparten har opdateret sit system uden, at vi har fået besked om det. I så fald beklager vi. Husk altid, at kontakte udbyderen, hvor du har din aftale, hvis der er noget du er i tvivl om med det pågældende system.

     

    1. Log ind i nShift med dine kontooplysninger på dette link.
    2. Klik på Administration > Afsendere i topmenuen:

    3. Klik på Søg for at indlæse de nuværende afsendere:

    4. I søgeresultatet klik på redigeringsikonet ud for den primære afsender (afsenderen du benytter i din integration til shoppen):

    5. Rul ned til sektionen Transportører og klik på dropdownlisten Transportør. Her vælges "PostNord Denmark" i stedet for "PostNord DK (legacy)":

    6. Husk at gemme dine ændringer.

     

    Brug for hjælp?

    Hvis du ikke kan vælge Transportør eller oplever andre udfordringer i nShift kontrolpanelet skal du kontakte nShift support, som kan hjælpe dig videre.

     

    Læs mere