Worldline (Bambora Checkout)

I denne artikel:


    Tilgængelig i pakkerne
    Hvilken pakke har jeg?
    Start-up
    Growth
    Advance
    Success
    Skift abonnementspakke
    ×

    Er du i tvivl om, hvilken abonnementspakke du har i dag? Du kan se det i dit kundecenter ved, at følge punkt 1 og 2 i guiden herunder.

     

    Så nemt er det, at skifte pakke:

    1. Log ind i Dandomain kundecenteretdandomain.dk:

    2. Under menupunktet Mine produkter klik på Gå til produkt ud for dit webshop-abonnement:



      Bemærk, at du kan se din nuværende abonnementspakke i toppen af produktlinjen. I vores eksempel har vi en Webshop Start-Up pakke.
    3. I venstremenuen klik på Abonnementsskifte:

    4. Klik på Bestil opgradering ud for den ønskede pakke og bekræft skiftet i dialogen:

    Din webshop opgraderes i løbet af få minutter.

    Gå til Dandomain kundecenteret

     

    Luk dette vindue

    Growth
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Growth får du alt fra Start-up-pakken, plus:

    • Kundelogin
    • Genbestilling af ordrer
    • Fuld designfrihed
    • Salg af filer
    • Mulighed for tilkøb
    • Eksportmodul
    • FTP-adgang

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Growth:

     

    Luk dette vindue

    Advance
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Advance får du alt fra Growth-pakken, plus:

    • 1 ekstra sproglag
    • Avanceret varefilter
    • B2B rabatstyring
    • Avanceret salgsrabatter & gebyrer
    • Ekstra datafelter
    • Pakkeprodukter
    • Favoritlister
    • Kundeanmeldelser

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Advance:

     

    Luk dette vindue

    Success
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Success får du alt fra Advance-pakken, plus:

    • Flere lagerlokationer
    • Stor sprogpakke
    • Ubegrænsede API-kald

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Success:

     

    Luk dette vindue

     

    Introduktion

    Med Worldline Checkout (tidl. Bambora Checkout) får du mulighed for at benytte din indløsningsaftale ved Worldline sammen med Worldlines eget betalings flow.

     

    I praksis

    Hvis du ønsker at benytte Worldline Checkout i shoppen skal du oprette en aftale ved Worldline. Når aftalen er godkendt modtager du følgende oplysninger fra Worldline til indsættelse i shoppen under Indstillinger > Betaling > Bambora Checkout, nederst på siden:

    • Forretningsnummer (Merchant): Udleveres af Worldline
    • Hemmelig nøgle (Secret): Udleveres af Worldline
    • Adgangs nøgle (Access): Udleveres af Worldline
    • Md5: Udleveres af Worldline

    Hvis du har spørgsmål til opsætning af din Worldline Checkout løsning skal du kontakte Worldline. De kan ligeledes hjælpe med at afklare spørgsmål du måtte have til værdierne der indsættes i shoppen. Dine aftaleoplysninger ligger ikke bag et login ved Worldline men sendes direkte til dig når din aftale er oprettet.

    Når du har indsat værdierne skal du sørge for at slå de betalingskort til på betalingsmetoden som din indløsningsaftale er godkendt til. Dette gør du ved at klikke på kortopsætning øverst på siden:

    Bemærk: Husk at aktivere kortene for de pågældende leveringslande og sproglag som du ønsker kortene være aktive på:

     

    Bemærk: I betalingsmetoden Worldline Checkout bliver Lindorff (faktura- og delbetaling) skiftet ud med Collector Bank og derfor er betalingsikonet nu opdateret.

    Hvis du benytter dig af Lindorff, kan du selv opdatere betalingsmetoden ved at ændre titel her: Indstillinger > Betaling > Kortopsætning. Her finder du Lindorff, retter titel til Collector Bank og klikker derefter på "Gem". Logoet er allerede opdateret.

     

    Nyttige links