Mine ordrer (Kundeside)

I denne artikel:


    Tilgængelig i pakkerne
    Hvilken pakke har jeg?
    Start-up
    Growth
    Advance
    Success
    Skift abonnementspakke
    ×

    Er du i tvivl om, hvilken abonnementspakke du har i dag? Du kan se det i dit kundecenter ved, at følge punkt 1 og 2 i guiden herunder.

     

    Så nemt er det, at skifte pakke:

    1. Log ind i Dandomain kundecenteretdandomain.dk:

    2. Under menupunktet Mine produkter klik på Gå til produkt ud for dit webshop-abonnement:



      Bemærk, at du kan se din nuværende abonnementspakke i toppen af produktlinjen. I vores eksempel har vi en Webshop Start-Up pakke.
    3. I venstremenuen klik på Abonnementsskifte:

    4. Klik på Bestil opgradering ud for den ønskede pakke og bekræft skiftet i dialogen:

    Din webshop opgraderes i løbet af få minutter.

    Gå til Dandomain kundecenteret

     

    Luk dette vindue

    Growth
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Growth får du alt fra Start-up-pakken, plus:

    • Kundelogin
    • Genbestilling af ordrer
    • Fuld designfrihed
    • Salg af filer
    • Mulighed for tilkøb
    • Eksportmodul
    • FTP-adgang

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Growth:

     

    Luk dette vindue

    Advance
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Advance får du alt fra Growth-pakken, plus:

    • 1 ekstra sproglag
    • Avanceret varefilter
    • B2B rabatstyring
    • Avanceret salgsrabatter & gebyrer
    • Ekstra datafelter
    • Pakkeprodukter
    • Favoritlister
    • Kundeanmeldelser

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Advance:

     

    Luk dette vindue

    Success
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Success får du alt fra Advance-pakken, plus:

    • Flere lagerlokationer
    • Stor sprogpakke
    • Ubegrænsede API-kald

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Success:

     

    Luk dette vindue

     

    Introduktion

    Kunder, der har en brugerprofil i shoppen har mulighed for, at se og genbestille ordrer og produkter. Funktionaliteten tilgås via navigationsmenuen under Din konto > Mine ordrer:

    Som shopejer kan du logge ind som en af dine kunder (dette gøres via kundelisten under Kunder > Alle) for, at se, hvordan de oplever deres besøg i shoppen.

    Bemærk: Denne kundefunktionalitet er afhængig af din abonnementspakke. Hvis du ikke kan tilgå sektionen Kunder skal du opgradere dit abonnement. Kunder vil kun kunne registrere en brugerprofil i din shop, hvis du selv har adgang til brugeradministration.

     

    Genbestilling af ordrer

    I sektionen Mine ordrer kan kunden se tidligere ordrer og genbestille via menuen Muligheder:

     

    Genbestilling af produkter

    I sektionen Mest købte varer vises købte produkter sorteret efter antal. Det er muligt, at genbestille produkterne direkte fra listen:

     

    Værd at vide

    • Produkter med tilvalg kan ikke genbestilles via Mine ordrer eller fra listen Mest købte varer, men skal bestilles manuelt.
    • Hvis et produkt ikke ikke længere kan købes, vil det stadigvæk være synligt i kundens ordrehistorik under Mine ordrer, og i listen Mest købte varer. Produktet vil ikke kunne tilføjes kurven, hvilket informeres via en dialog på siden.

     

    Nyttige links