Kunder

I denne artikel:


    Tilgængelig i pakkerne
    Hvilken pakke har jeg?
    Start-up
    Growth
    Advance
    Success
    Skift abonnementspakke
    ×

    Er du i tvivl om, hvilken abonnementspakke du har i dag? Du kan se det i dit kundecenter ved, at følge punkt 1 og 2 i guiden herunder.

     

    Så nemt er det, at skifte pakke:

    1. Log ind i Dandomain kundecenteretdandomain.dk:

    2. Under menupunktet Mine produkter klik på Gå til produkt ud for dit webshop-abonnement:



      Bemærk, at du kan se din nuværende abonnementspakke i toppen af produktlinjen. I vores eksempel har vi en Webshop Start-Up pakke.
    3. I venstremenuen klik på Abonnementsskifte:

    4. Klik på Bestil opgradering ud for den ønskede pakke og bekræft skiftet i dialogen:

    Din webshop opgraderes i løbet af få minutter.

    Gå til Dandomain kundecenteret

     

    Luk dette vindue

    Growth
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Growth får du alt fra Start-up-pakken, plus:

    • Kundelogin
    • Genbestilling af ordrer
    • Fuld designfrihed
    • Salg af filer
    • Mulighed for tilkøb
    • Eksportmodul
    • FTP-adgang

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Growth:

     

    Luk dette vindue

    Advance
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Advance får du alt fra Growth-pakken, plus:

    • 1 ekstra sproglag
    • Avanceret varefilter
    • B2B rabatstyring
    • Avanceret salgsrabatter & gebyrer
    • Ekstra datafelter
    • Pakkeprodukter
    • Favoritlister
    • Kundeanmeldelser

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Advance:

     

    Luk dette vindue

    Success
    ×

    Denne pakke tilføjer ny funktionalitet til dit shop-abonnemt. Med Success får du alt fra Advance-pakken, plus:

    • Flere lagerlokationer
    • Stor sprogpakke
    • Ubegrænsede API-kald

    Se pakkepriserne

    Skift pakke

     

    Læs mere om funktionaliteten i Success:

     

    Luk dette vindue

     

    Menupunktet Kunder indeholder en oversigt over de kunder, der er registreret i din webshop. Dette kan både være private Kunder (B2C), erhvervskunder (B2B) eller nyhedsbrevstilmeldte brugere, som endnu ikke har oprettet et kundelogin.

    Kunder, der ikke har oprettet et login til shoppen handler som Gæster og vises derfor ikke under Kunder men vil være tilgængelige via de enkelte ordrer. Hvis en kunde senere opretter et login vil shoppen forsøge, at matche tidligere gæsteordrer med kundens registrerede oplysninger og tilknytte ordrerne til kundens profil.

    Kundefunktionerne får en central rolle i webshoppen, hvis du ønsker at tilbyde brugerlogin så kunderne kan benytte leveringsadresser, ønskelister (kræver Advance-pakken), genbestilling af varer og inddrages i dine marketingkampagner. Med kundefelter kan du f.eks. bede kunden specificere sin rolle, hvis der er tale om B2B handel. Via shoppens kundeindstillinger kan du bestemme om det skal være muligt, at oprette et kundelogin i shoppen. Vi linker til relevante artikler nederst på siden.

    Under Kunder > Alle har du følgende muligheder:

    1. Søg: Fritekstsøgning
    2. Kategori: Her kan du vælge en brugergruppe som du ønsker at søge i frem for, at søge i alle kunder.
    3. Opret kunde: Her kan du oprette en ny kunde. Hvis Kundeoprettelse er slået til under kundeindstillinger vil kunderne også selv kunne oprette sig som bruger via shoppens navigationsmenu og under check-ud.
    4. Sendte emails: Her kan du se, hvilke e-mails kunden har fået tilsendt i forbindelse med brugeradministration (aktivering af konto, ansøgning om B2B konto mv.)
    5. Login via link: Her kan du logge på shoppen med kundens konto. Hvis du kopierer linket (højreklik og vælg Kopier link) kan du sende linket til kunden ved evt. login problemer.
    6. Send glemt adgangskode email: Her kan du sende en glemt adgangskode email til kunden. Mailen giver mulighed for, at oprette en ny adgangskode til shoppen.
    7. Redigér: Her kan du redigere kundens oplysninger.
    8. Slet: Her sletter du kunden.

     

    Læs mere om kunder